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Administrator 464 Beiträge - Fingerwundschreiber
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Hier eine Post von ravenn =EVL= aus dem Novaforum:
Zitat Apologies for the lack of communications over the last couple of months– everyone’s been incredibly busy with GDC, DF:AF and of course, finishing DFX2.
Thanks for your patience – I’ve got some good news for everyone. You should see an official press release next week with specifics on release dates, European distribution, price points and information on where to find DFX2 in both retail stores and digital download. We should have some more screens up following the official announcement.
Better yet, in the next week or two, a free beta of DFX2 will be available for everyone to download and check out both the single player and (of course) the multiplayer gameplay. Our plan is to let our Gold members test-drive the servers for a while first, and then open it upto the public. The response we’ve had on DFX2 from GDC has been overwhelmingly positive and we’re excited to give everyone a sneak preview of the real deal.
You can look forward to some gorgeous, exciting and immersive multiplayer environments, along with totally new weapons handling, NW squad support, improved networking and anti-cheat on NovaWorld servers.
We’re almost there, guys, and things are looking great. Thanks for hanging in there. |
Hört sich mal nicht schlecht, auch wenn es im Moment nur für Goldmember ist. Ich vermute mal, dies alles und auch die neuen exe Dateien, dient als Test für DF:AF. So kann man sich bei Nova eine offene Beta, für Angel Falls sparen.
KR-Nevada
Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zuletzt von KR-Nevada am 18.04.2009 - 13:08.
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Beitrag vom 18.04.2009 - 13:00 |
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DF:AF sollte zu DFX2 grafisch weiterentwickelt sein.
Zum DFX2 gibt es wie beim JO auch neue WAC-befehle.
Zu den von JO gibt hier inzwischen zusätzlich :
// piskills (number)
// ppunt ()
Diese Trigger werden wohl durch jeden einzelnen Spieler ausgelöst, wie beim PLOOP.
pisgold = evtl. ist der Spieler ein Gold-Member ?
Im Gegensatz zum PLOOP fehlt hier irgendwie die PlayerID,
wie das funktionieren soll, ist mir schleierhaft.
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Beitrag vom 27.04.2009 - 22:28 |
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Mit der neuen Beta-Version gibt es weitere neue WAC-Befehle:
Trigger:
// pkillpunt ()
// pisvar (number)
// pisteam (team)
Actions:
// psetvar (number)
pisteam ist wohl ein Abfrage, ob der Spieler des Teams "Blau", "Grün", "Rot" angehört.
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Beitrag vom 01.05.2009 - 14:09 |
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